Legalisatie mogelijkheden

JuridConsult zorgt voor legalisaties van de Nederlandse documenten voor gebruik in het buitenland.

Documenten welke in een buitenlands land zijn uitgegeven dienen te worden gelegaliseerd om hun geldigheid in een ander land te bevestigen. Legalisatie bevestigt de authenticiteit van de stempels en handtekeningen van geautoriseerde ambtenaren welke een document hebben uitgegeven. Documenten kunnen alleen worden gelegaliseerd in het land waarin ze zijn uitgegeven. Dat wil zeggen, documenten uitgegeven in Nederland kunnen alleen gelegaliseerd worden in Nederland.

Afhankelijk van het documenttype en het land waarin dit document zal worden gebruikt zijn er 3 typen legalisatie:

JuridConsult biedt Consulaire legalisatiediensten welke benodigd zijn voor de authenticatie van de volgende Nederlandse documenten:

Documenten verstrekt door de Gemeente:

  • Geboorteakte;
  • Huwelijksakte / Echtscheidingsakte;
  • Uittreksel Basisregistratie Personen (BRP);

 

Documenten verstrekt door  de Kamer van Koophadel:

 

Documenten verstrekt door de Belastingdienst: Documents issued by educational institutions:

 

Documenten verstrekt door Europees Geneesmiddelen Agentschap (EMA)

 

Documenten verstrekt door de onderwijsinstellingen:

Neem, indien een document welke gelegaliseerd dient te worden hierboven niet wordt genoemd, contact met ons op voor meer informatie en legalisatiemogelijkheden.

Contactformulier

Wilt u meer weten over documenten laten legaliseren? Heeft u een vraag over de diensten die we aanbieden of over de tarieven die we hanteren? Neem gerust contact met ons op! Vul het contactformulier in of bel naar +31(0)626523008. Dan hoort u zo snel mogelijk van ons!

Share This